Re: Problem z odczytem z HDD/CD

Autor: Paweł S. (pawelsz100_at_interia.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 18:08:37 MET

Użytkownik Tomasz Dabrowski <tomek.dabrowski_at_BEZSPAMUPROSZEargos.com.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a7v5mb$cfq$1_at_news.onet.pl...
> Drodzy Panowie (i ew. Panie),
>
> Problem mam następujący - próbuję otworzyć plik .avi, .mpg, lub inny film
> dysku lub CD. W trakcie operacji system moooooocno zwalnia a potem zwis.
> Czasem, jak ubiję proces odpowiednio szybko, to po ponownej próbie
otwarcia
> pliku jest lepiej (film się otwiera, nawet szybko). A jak nie zdążę, to
> pozostaje reset. Czy to kwestia wieku systemu (98SE - 2 lata bez
> reinstalki), czy dostępu do urządzeń (MB to BVC1A-H, dysk Samskunk 8,2 GB,
> CD Creative 52x)?
>
> Jakieś sugestie?

> [...]

Problem najprawdopobonie tkwi w uszkodzeniu CD-ROMu albo kontrolera na
płycie głównej.
Sprawdź inny CD-ROM na tej samej płycie głównej to będziesz miał odpowiedź.