Re: Kieszeń na HDD - pytanie

Autor: Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 15:18:05 MET

"Stev" <stev_at_go2.pl>

> :) pad= smietnik/ reklamacja a ja stracilem DANE ( czyli Fat mi sie
> razwalil )

Mnie też się FAT rozwalał. :)
Oraz tablica partycji. :)
Za którymś razem opisałem wszystko
i zaniosłem dysk do sprzedawcy; brzdąkał,
że nie ma badów, ale dysk został wymieniony
na ,,nowy" z ,,serwisowanych" części. :)
Niedawno padł ten ,,nowy" i odniosłem znowu. :)
Tym razem padł ,,mocniej". :)

> to tez ale w kieszeni (szczegolnie bez
> wentylatora) temp jest wieksza

Mój DTLA miał super chłodzenie, zamontowany
był na stałe, ale padł. :):):)

WDC i Barracudy pracowały w szufladach,
nie zawsze były to szuflady z wentylatorem
i nic złego się nie działo, poza tym, że dysk
się zatrzymywał i domagał chłodzenia. :):):)
(po ostrym forsowaniu)

EOT

Lc. :)