Re: Zalman czy Thermaltake

Autor: Piotrek (tego_at_konta.nie.ma)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 14:35:22 MET

> szkoda, ze nie ma pozlazanego 6000 :( w kazdym badz razie dzieki za opinie,
> dwie na zalmana wystarcza, zeby mnie przekonac :)
>
> Szymon456

W sumie to zrobilem gafe bo nie odpisalem odnosnie modelu o jaki
pytales. Czemu nie chcesz kupic CNPS3100-G ? To bardzo wygodne
zastosowanie bo wiatraki, a wlasciwie to juz wentylatory do niego mozesz
zmieniac bez najmniejszych problemow.

PS: ten moj model jest pozlacany dlatego by miedz sie nie ulatniala z
czasem. Po 3mies. moznaby juz zauwazyc pierwsze zmiany gdyby zlotka
nie bylo.

pozdrawiam
piotrek