Re: Niesamowice wolne dyski ....

Autor: D.K. (amidar_at_poczta.fm)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 12:49:23 MET

Niestety to nie jest to. Miniport-a instalowalem dopiero po tym jak
stwierdzilem ze dyski sie wloka. Z ciekawostek powiem ze te same dyski
podpiete do Abit-a KT7A-Raid wyciagaja 22 i 17 MB/s przy odczycie na DFI
jest to max 2.5 MB. Z tego wynika, ze prawdopodobnie dysk nie przelancza sie
na UDMA a wykorzystuje conajwyzej tryb PIO0 (tam byly takie stransfery).