Re: Asus P2B i co dalej...

Autor: Raf (raff_at_2com.tw)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 12:13:03 MET

Użytkownik "AndNow" <andnow_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> W "spadku" otrzymałem m.in. płytę Asus P2B rev. 1.02 i Celerona 300 A MHz.
> Chodzi obecnie na 75MHz jako 337MHz. Czy swoimi doświadczeniami mogą się
> pochwalić Ci, którym ten procek chodzi (-ił) na FSB=100MHz, czyli z
taktowaniem
> wewnętrznym 450MHz. Jaką ma (miał) temperaturę podczas pracy?
> Tak w ogóle to procesor o jakiej max częstotliwości można na tej płycie
> obsadzić?

Czesc.
Mialem taki uklad 4,5 x100 dla cel300A, nie wiem, jaka byla temperatura
pracy, ale niewiele mnie to interesowalo. Dlaczego? No bo zwracalem uwage na
to, co dzieje sie z kompem. Gry, benchmarki, inne jeszcze cuda, acad itp,
obrobka jakichs zdjec w programie graficznym - niec z tych rzeczy nie
wywalilo kompa, a wlasnie tak sie dzieje, gdy procek jest zbyt cieply.
Zobacz w bios-ie dla jakiej temp. masz teraz ustawiony alarm, i jaka teraz
jest. Zostaw to, jak jest, i rob swoje. Procka taka czestotliwoscia nie
spalisz, najwyzej bedzie Ci system wysypywal, wiec zejdziesz do poziomu
"fabrycznego". Jesli bedziesz chcial podkrecac do 83 to zwroc uwage, jak
jest taktowana pci, wazne, zeby nie byla 41, bo moze dysk sie "rozsypac",
tzn. wiesz, non sistem disk itp... Nie wszystkie dyski tak reaguja, ale moj
reagowal, niestety;-) 6GB poszlo sie ....
To tyle.

Zmien tw na pl w koncowce maila
Pozdrowka
Raf