Re: A propos przepasci miedzy GeForce2 Ti i VooDoo3 3000

Autor: Desperado (pbelino_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 09:59:32 MET

Witam !

Ehh, rzeczywiście dziwna sprawa, ale wydaje mi się, że musi coś być w
softwarze nie tak, żeby różnice były takie małe...
Próbowałeś różne wersje sterowników ? tzn jakieś starsze, bo nowsze mogą
mieć coś nie halo, imho, 21.xx, albo jeszcze starsze...

W moim przypadku (mam tnt2 pro + d700) i zmieniłem kartę (na 1 dzień) na GF2
MX, i wyniki podskoczyły tak zgrubsza o 66% (3dmark 2K), a i w grach była
zauważalna różnica...

A codo MOHAA to tam jest scenka (las) gdzie producenci przesadzili z ilością
detali i ponoć na GF3 framerate spada do ok. 20 fps :)

Pozdrowienia

Desperado