czyszczenie=spadek temperatury

Autor: tom (woytomas_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 09:47:22 MET

wlasnie "odkurzylem" wentylator i radiator (VolcanoII). Efektywny spadek
temperatury jaki uzyskalem, to az 8-10st.C. Niby oczywiste, ale uplynely
zaledwie 4 m-ce i tego kurzu "na oko" az tak duzo nie bylo. Natomiast na
lopatkach wiatraka osadzilo sie sporo "wloskow" (niestety mam kota :-).
Wniosek - nie tylko od pasty, typu wenta, itd zalezy chlodzenie, ale takze
od elementarnej czystosci. Obecnie mam 43-44st, a przed czyszczeniem 53-54.