Re: Ktory GeForce2 ma dobry TV-OUT ???

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 07:46:06 MET

Użytkownik Lukasz Kaluski <wookie_at_post.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3CA27388.E7A3AD99_at_post.pl...
> Pare postow wyzej opisalem swoje wrazenia nt. wysjcia TV-OUT z karty
> GeForce2 Titanium 64MB firmy Prolink. Komu nie chce sie czytac powiem ze
> jakosc obrazu na TV jest zenujaca. Mam wiec pytanie, czy ktos moze mi
> polecic podobnego GeForca2 Titanium, ktory ma porzadne wyjscie TV a
> najlepiej zeby mialo tez porzadne oprogramowanie do obslugi tego wyjscia
> czyli mozliwosc regulacji wielkosci obrazu, redukcji przeplotu itp.

sam mam PROLINK'a ale GF2MX i TV-Out mam całkiem całkiem
(tani kabel 5m, chinch->euro )

co niektórzy chwala Winfast'a
ale jedno powiem szczerze ATI TVOut'em i tego typu zabawkami bawia się od
dawna i raczej robi to najlepiej