RADEON 7000

Autor: Marcin (marcin_at_no.spam.com.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 07:07:28 MET

Witam

Chce kupc karte RADEON 7000 64 MB TV-OUT.
Czy myslicie, ze to dobry wybor? Nie chodzi mi o gry.
Raczej zalezy mi na wyjsciu TV do ogladania filmow.
Czy monitor i tv moga pracowac w takich kartach
z roznymi czestotliwosciami. Moze rozzielczosci
tez moga byc rozne. Czy w radeonach w przypadku
podlaczenia monitora i tv dostepne beda dwa niezalezne
pulpity, czy tez obydwa wyjscia przedstaiaja to samo?
(w sumie chodzi o to czy kazda karta z RADEON 7000
ma HydraVision?)

Myslalem o karcie PowerColor - Jupiter (ale tej firmy zupelnie nie znam)
lub o Gigabyte AV64S-T? Ktora mi radzicie. Jupiter jest tanszy,
ale czy lepiej dolozyc troche kasy? Czy dolozyc wiecej
i moze kupic oryginal ATI?
(gdzie mozna go w Lodzi nabyc? w cennikach tylko klony)

Jak ze stabilnoscia radeonow na komputerach z duronami?

Ale tego duzo, ale wszyscy wokolo maja rivy, a mnie sie one
jakos nie podobaja.

Pozdrawiam

Marcin