Re: Stery do rivy 2

Autor: xart (xart_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 03:18:40 MET

> dzieki za odpowiedz,
> To moze jeszcze podpowiesz mi jakiego programu uzywasz, zeby 60 hercow
> przestawic na cos porzadnego ?
>
> Tomek

Po prawdzie to używam PowerStripa 2.78 ale głównie po to, żeby sobie
regulować
gammę i takie tam (i oczywiscie krecic karcioche).
Jesli masz problem z refreshem..... no coż Diamondy moim zdaniem są bardzo
kapryśne
choć mój V770 jeszcze nigdy nie odmówił wymuszoenia refresh'u.
Na niektórych nowszych dętkach to mam np. taki problem, że po załadowaniu
windy jest
kaszana na ekranie (coś jakby zwalone pamiątki) ale starczy PStripem
odświeżyć desktop
i jest ok. (???)
TNT2 to już starocie (choć jeszcze jare) i mogą różnie zachowywać się w
nowym otoczeniu,
nVidia też daje z niektórymi dętkami ciała jak sam microsoft więc mamy to co
mamy.

Moja rada: zarzuć jakiegoś PowerStripa, zdetektuj monitor, ustaw refresh w/g
uznania
i niech startuje razem z windą. Poza tym jesli sprzet dziala dobrze to po
cholere zmieniac stery ?
I tak w przypadku TNT nic nie pomoze....

pozdrawiam
Artur