Znikł CD-ROM

Autor: czosnek (czosnekb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Mar 2002 - 22:13:10 MET

Witam
Mam problem z dwoma komputerami, na których zainstalowany jest WinMe.
Jeden na płycie MS-6199VA, drugi na Abit BH6. Wszystko było w porządku do
pewnego czasu, potem oba systemy przestały widzieć napędy (raczej
niezależnie od siebie - w odstępie miesiąca czasu).
Logi systemowe (bootlog.txt) pokazują, że nie instaluje się esdi_506.pdr, a
we właściwościach systemu są "!" przy kontrolerach. Co może być tego
przyczyną? Instalowanie mscdexów i tym podobnych nie jest najlepszym
rozwiązaniem, a inaczej nie mogę sobie z tym poradzić.
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam