kurde przy wentylatorze

Autor: hefalump (hefalump_at_interia.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 02:10:11 MET

Mam spory problem z temperaturom
mojego grzejnika A1.4 - zbliża siem lato,
coraz cieplej i już nie potrzebuje grzania,
więc ten siem uwziął ...
Ma założony Titan TTC-D5 TB(2) i
przy temperaturze pokojowej ok. 25
on w stanie bezczynności ma 59 stopni,
a jak włącze grzanie np. CPU StabilityTestem,
to nagrzewa siem do 67-68 - przy zamkniętej
obudowie ( bez wiatraków z jednom dziurom
wentylacyjnom na tyle ) do 71 po
kilkunastu/kilkudziesięciu
minutach ...
Pasta jezd ta, co byua z wentylatorem -
mam dwa takie same TITANY, więc sprawdziłem z obydwoma
- tak samo ...
Zakupiłem wienc kopry-szimy, ale
jak napisaliśta, zbije temp. o 1-2 stopnie ...
Widze więc, że szykuje siem dla mnie kolejny
wydatek ...
I oto pytanie me - jaki ?
Czy wystarczy zmienić cooler ( jeśli
tak, to na jaki - tak najlepiej do 50-100
pln ), czy trzeba będzie nowom obudowe
z wentylacjom godnom króla.

Czy jest może inne rozwionzanie, mniej
kosztowne ...