gf2mx400 b.slaba wydajnosc

Autor: matjas (for_me_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 00:55:24 MET

czesc!

chcialem podrasowac moj leciwy juz sprzet i szarpnalem sie na gf2mx400, moja
obecna konfiguracja przedstawia sie nastepujaco:
plyta a-trend 6240M (na bx'sie)
c600 (na przejsciowce z (F)PGA na slot1)
390 sdram (133)
gf2mx400 64ram (stery 23.11)
w99, dX8.0a
to chyba najwazniejsze, w czym tkwi moj problem ?
a no, wydajnosc karty jest daleka od moich oczekiwan, w 3dmark2001 w podstawowym
tescie (1024x768x32 itd.) mam 1000 pkt !, sadzielm, ze bedzie cos ze 2000.
dziwna sprawa jest wydajnosc karty w modzie HL:CStrike w DirectX w 800x600 po
prostu mam slideshow, w openGL nie ma tego problemu, ale i tak szalu nie ma.
poprzednio mialem tnt2m64 i jako tako chodzilo to w 800x600 w DirectX, wydajnosc
gf'a jest tu dla mnie conajmniej zastanawiajaca, zreszta podobnie jest w
reszcie gierek, w moha w 800x600x16 w srednich/slabych ustawieniach mam 8-25fps.
jestem coraz bardziej zrezygnowany i juz zaluje wydanej kasy na gf :-(((
prosze o pomoc, nie wiem, moze moj komp po prostu sie nie nadaje na gf ?
moze agp2x spowalnia karte dwukrotnie (zreszta nawet nie wiem gdzie sprawdzic w
jakim aktualnie trybie pracuje agp, sandra pokazuje ze 2x, ale kto go tam wie) ?
wiem, ze tu przesiaduja sami fachowcy, ludzie pomozcie mi, gdzie co ustawic w
bios, w w98, moze jakis soft zwiekszy wydajnosc, a moze jest to kwestia jakiegos
trywialnego ustawienia, ktore przeoczylem ?
czekam na wszelkie pomysly

pozdrawiam