Re: Pomocy! Radeon 8500

Autor: Dawid Adamczyk (Dawid.Adamczyk_at_inetia.pl.nie.dla.spamu)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 00:25:03 MET

Użytkownik "Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl> napisał w wiadomości
> chwili
>
> więc może płyta główna .... :/ Acha, WinME to chyba najgorszy OS zrobiony
> przez pracowników Bila

Ale teraz jest lepszy schiz. Bo oto 3D Mark 2000 dziala i nic sie nie
zawiesza. Ale tylko ten 3D mark. Wszystko inne jak gry (MoH, RTCW, Operation
Flashpoint) czy 3D mark 2001 wieszaja sie dalej jak sie wieszaly. 3D marka
2000 testowalem kilka razy pod rzad i wszystko dziala ok, nawet
najmniejszych zwisow czy nie stabilnosci :( Aha testowalem nim rozne
rozdzielczosci, ustawienia i tryby, bo myslalem ze moze to sie wiesza w
32Bit trybie.

Ot zagadka. Ktos jest to w stanie wyjasnic???????

--
Pozdrawiam
Dawid