Re: Teac BOX & OEM

Autor: Paweł S. (pawelsz100_at_interia.pl)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 22:18:19 MET

Użytkownik Aga <akowalka_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dlb4aukm5ji8nv5f0tai43aaunq5msaujk_at_4ax.com...

Z mojego doświadczenia wiem że TEAC robi trochę solidniejsze nagrywarki,
mój kolega miał LG 16x10x40 ale po jakimś czasie przestała wypalać mu płyty
bez powodu. Mówiono mi że LG wypalają do 10000 (albo mniej) płyt a potem
laser w nich siada nie wiem ile w tym prawdy. Radzę wziąść TEACa bo mam
wielu znajomych, którzy używają nagywarki tej firmy i chwalą je sobie.