Re: Szybki format dysku

Autor: zibed (zibed_at_by.home.pl)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 21:43:01 MET

Użytkownik "Tomasz Kuprowski" <plissken_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Hej ewrybady
>
> Mam takie pytanie. Produkujemy kompy i troche mi sie znudzilo czekanie na
> format dysku pol godziny albo dluzej. Wiecie jak jest.
> Potrzebuje wiec programu kompatybilnego z duzymi dyskami ktory tworzy
> partycje i formatuje je w 10 sekund (albo troche dluzej ;-))))) )
> Jakies sugestie ?
>
> Pozdrawiam
>
> TK

Witaj Tomku i cała grupo. Jeżeli montujesz komptery to mam taką radęna
partycje i format:
Partition Magic 7.0, robisz nim sobie 2 FDD-ki, 1 zrobi startówkę systemową
a 2 program do partycji i formatu.
Wypróbuj mojego sposobu: różne partycje, FAT-y i szybki format sprawdzone w
praktyce na wszelkich HDD-kach.
POZDRAWIAM Darek Z.