Re: Macie dobre sposoby na delikatne dobicie HDD ???

Autor: Mark (dragon_at_exclusive.pl)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 23:24:43 MET

Niejaki(a) "Wujko" <wujko_at_interia.pl> w przyplywie weny tworczej
napisal(a):

> jeszcze sie nie dalem zroibc w wala, bo gadałem z gosciem z za lady w
> sklepie a serwis to co innego,jednak mówil ze jak niesa to fizyczne
> uszkodzenia a błednie zapisane klastry to program DFT to naprawi,
> jak na razie dysk mam, pracuje na nim i chcialbym miec pewnosc ze jak
oddam
> to mi go wymienia
> BTW, jak wczesniej móiwlem gosciowi z serwisu polecił mi zciagnac DFT
> przeleciec go bo to napewno ale zapisane klastry ale jak na mój gust
> "dziury" sie porobiły, jak go formatuje HDD "skrzeczy" jak na jedzie
> [...]

Bad sektor to bad sektor - taki NDD na przyklad go oznaczy jako wadliwy,
i system bedzie go omijal, ale...
No wlasnie, ale -taki dysk moze Ci pochodzic jeszcze bardz dlugo, a moze
za dwa dni pasc totalnie - ryzyko, a po co ryzykowac skkoro na
gwarancji?

Mark