Re: BIOS

Autor: Piotrek (tego_at_konta.nie.ma)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 17:16:30 MET

> Hello...
> Mam prosbe, powiedzcie mi gdzie moge dorwac nowy biosik do EPOXA 8KTA3L +
> ??????
> Potrzebuje wersje z 1/marzec/2002....poniewaz z wczesniejsza wersja ( z
> 8/lutego/2002) niestety nie pracuej mi stabilnie---wiesza sie---Athlon XP
> 1700+.
> Za info z GORY WIELKIE DZIEKI...
> Pozdrowionka...radarek

Eh... tak czytam ta grupe i czytam i coraz widze coraz wiecej plusow przemawiajacych
za wyzszoscia mojej starej plyty HOT-SHUTTLE AK31 v2.0 poniewaz nigdy w niczym
mi sie system nie wieszal, a biosy wychodza do niej systematycznie co ok. 1.5mies. Raz
nawet niechacy zupgradeowalem go pod windowsem i nic :) W chwili obecnej mam
biosik z 4.03.2002, ale dodano w nim tylko wykrywanie prockow 2200+
Plyta moze nienajszybsza, ale z tego co widze to najstabilniejsza :)))))

sprawdzales na www.epox.com.tw ?
najlepiej wpisz w wyszukiwarce "8KTA3L" to powinien cos znalezc.

pozdrawiam
piotrek