Re: Geforce 4 4400 ...

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 18:14:15 MET

Użytkownik ()l() <olqo_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a7pugp$ckg$1_at_news.onet.pl...
> Czym sie tio cos rozni od GF4 ti 4600 ?
> Tylko taktowaniem ?

Tak "tylko" taktowaniem i ma gorsze pamięci (czas dostępu)

> Druga sprawa, czy polecacie to ?
> Co byscie wzieli R8500, GF3 ti 200 czy to ?
> Za 2 tygodnie wymieniam karte i chce cos co by mi nie starczylo
> na pol roku, ale na troche dluzej :)
> Chce miec jak najmniej problemow z sterami i zapomniec na chwile o karcie :)

Najmniej problemów to będziesz miał imho z GF3.
Z Radeon'em 8500 i najnowszymi GF4 ludzie mają dużo problemów.
Czasem trzeba wyczekiwać najnowszych biosów do danej płyty no i sterowników do kart.
W grach też GF3 będzie miał największą kompatybilność z wymienionych przez Ciebie
kart.
R8500 jest jednak porównywalny a czasem szybszy od GF3 Ti500
http://www.tweak.pl/teksty.shtml?action=plik&plik=gigabyte_gv_ap64d_h

polecam
pl.rec.gry.komputerowe.sprzet

PeJot