Re: SB Live 5.1 - ktorym wyjsciem idza - kanal centralny i sub-w?

Autor: R. D. (dymir_at_lion.cc)
Data: Sun 03 Mar 2002 - 21:52:09 MET

"Enio" <tkobosz_at_mp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witam,
>
> Ktore wyjscie w SB Live 5.1 sluzy do wyprowadzania
> analogowego sygnalu dla kanalow centralnego i LFE w trybie 5.1?

U mnie jest np rozowe - pierwsze od gory na sledziu "Analog/Digital Out"
(albo albo) i wszedzie stoi w opisie "tylko dla pewnych modeli".

> Jedni mi mowia, ze "zolty" (SPDIF), inni, ze "niebieski" (Line-in).
> Moze wiec sa rozne wersje tej karty?

Sa, skoro zaznaczaja ze "tylko dla pewnych modeli"

> Chodzi mi o to, zeby dzwiek z DVD szedl przez SPDIF,
> ale z gier, aby uzyskac pelne efekty przestrzenne EAX,
> musi to byc przez analogowe 5.1.

A opisu nie masz? jest na CD po polsku (pdf).
Pewnie karta Optical Digital I/O i modul I/O lub Panel Live! Drive IR
zalatwi sprawe tylko ze kosztuje extra (opisane w manualu)
Pozdr.
Ryszard