Re: Ludzki umysł jest niedościgniony!

Autor: bastian (bastian_at_kki.net.pl)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 15:48:39 MET

O rany!!! Masz rację!!! Jaki byłem ślepy :-))) Jaki głuchy na rady
kolegów...

Nie myśl sobie o mnie źle. Ja mam tylko takie specyficzne poczucie humoru
(poprzednie posty) :-)

Czasu na niusy nie tracę. Po prostu podczas wykonywania innych czynności od
czasu do czasu lubię tu kuknąć. Wiele można się dowiedzieć. Czasem można też
się nieźle ubawić (patrz post poniżej: "c" D.K. 2002-03-27 14:48)!

Sfrustrowany tą zabawą raczej nie jestem :-) Robię to dla SATYSFAKCJI a nie
dla frustracji czy pieniędzy! Rzekłem! Na potwierdzenie mych słów Siłacz
palnie pięścią w stół!

Dzięki za czas! Miło czasem z kimś pogadać a nie tylko ciągle te volty i
megahertze :-)

Teraz to już naprawdę muszę kończyć! Pa, pa!