Re: Co nowego w krainie AMD i Athlona XP?

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 14:26:52 MET

> Nie rozumiem co Ty mówisz.
> Gigabyte GA-7VRXP ma już KT333A i nie ma AGPx8.
> Co to znaczy "będzie miało"?

> We wszystkim jest sens... tylko my czasem go nie rozumiemy ;-)

Jeżeli to będzie płyta na KT333A to będzie miał AGPx8
ale na KT333 (bez literki A) nie będzie AGPx8

A ten Gigabyte to jest na KT333 bez A :-))
Jak narazie są tylko zapowiedzi tego chipu KT333A
Czyli dostępne płyty na rynku to przeważnie KT333 (te bez A)
i nie mają one obsługi AGPx8 oraz procka na szynie 166 (333)
tylko obsługę pamięci DDR 333

Może nie rozumiem tylko że wchodząc na stronę producenta płyt MSI
i opis płyty MSI KT3 Ultra nic nie pisze o obsłudze procków na 166(333)
a w instrukcji jest podane że te procki obsługuje ,ciekawe nie :-))

Tynio