Re: gdzie podłączyć nagrywarke, która taśma?

Autor: Broda (cannibalus_at_wp.plSPAM)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 12:23:13 MET

Użytkownik "<< eMKa >>" <mk_at_alert.pl> napisał w wiadomości
> Nagrywarka raczej lubi zwykłą taśmę. Najszybsze to UDMA-2, czyli UDMA 33
> góra.
> Podłącz ją do zwykłej taśmy jak master, a na drugiej taśmie (głównej) dysk
> jako master.

wlaśnie cały wic polega na tym żeby dysk chodził na tej drugiej wolniejszej
taśmie ( stary samsung 6.4 GB na ata 33 niestety, i szwankuje na szybkiej)

Myślę że podepnę dysk i nagrywarkę na wolniejszej taśmie, a CD na szybkiej
jako primary slave

Do soboty czas, ale lepiej dmuchac na zimne :-))

> Ja mam u siebie tak:
> 1. Primary
> - master HD IBM systemowy
> - slave CD-ROM Asus
> 2. Secondary
> - master TEAC 24x
> - secondary HD Seagate dodatkowy
>
> Przy takiej konfiguracji nie mogę nagrywać x24 z dysku Seagate (blokada
> taśmy)

Jak będe miał CD na primary slave ( albo master), a nagrywarke i dysk
systemowy odpowiednio na secondary slave i master to nie będzie chyba
problemów z nagrywaniem z tego CDka, nawet na 24x ?? jak sądzisz?, bo z
dysku będzie chyba podobnie jak u Ciebie, że na tej samej taśmie nie da rady
na 24x, tymbardziej że to ATA33

> eMKa
> CDROM-y i CD-RW nie lubią kontrolerów ATA 100 i vice versa

sie pokombinuje, niestety mój dysk nie lubi ATA 100 ( pisałem wcześniej o
problemach z bootowaniem, restetami biosu itp, jak był na ATA 100)
 chyba już CDrom go bardziej polubi

Pozdrawiam i dzieki z odp.
przemek