Creative Inspire 5300

Autor: antonio12 (antonio12_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 14:10:18 MET

Czy ktos ma zestaw gloscnikow Creative Inspire 5300 ?
Ja ma ale mam pewna kwestie. Odpalam jakas muzyczke TECHNO basy sa ustawione
na polowie mozliwosci na subbufferze ustawiam glosnosc na pilocie 1/3 i basy
sa niezle tylko ze przy tej tubie z ktorej wychodzi powietrze pojawia sie
dziwne trzeszczenie przy wychodzeniu powieterza tak jak by trzesla sie ta
tuba(tuba wpada w taki rezonans).Otwieralem go ale tuba zainstalowana jest
bardzo stabilnie i sie nie trzesie. CZY KTOS ODPALAL U SIBBIE NA PELNA MOC
TE GŁOSNIKI I CZY SLYCHAC BYLO JAKIES TRZESZCZENIA!!!???/
pomocy napiszcie czy u was sa jakies problemy z tymi subbuferami i czy u was
wychodzi czysty dzwiek przy duzej głosnosci czy nie (czy to jest wina
sprzetu czy moze CREATIVE INSPIRE JEST DO [_|_]!!!!!!!!!!!)
HELP!