Karty Geforce

Autor: Rafał Rajs (elessar_at_nospam.bdi.com.pl)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 12:15:06 MET

[ Wybaczcie ze wysylam posta drugi raz, ale poprzedni zostal dolaczony do
innego watku o takim samym tytule, ktorego wczesniej nie zauwazylem]

Witajcie.

Jak na razie jeszcze jestem szczesliwym posiadaczem karty graficznej Voodoo3
3000. Jednak czas nieublaganie biegnie a wraz z nim wymagania. Byc moze
wczesniej dokonalbym upgrade karty, gdyby nie kilka problemow.
Tak naprawde najwazniejszym bylo dekodowanie DVD, a dokladnie uzywanie do
tego DirectX. Wiem ze tak naprawde on nie wspomaga samego procesu
dekodowania, ale uzycie bodajze DirectDraw np w PowerDVD powoduje ladne
rozmycie obrazu przez co nie widac na nim denerwujacych krawedzi.

Wlasnie tutaj wystapil problem. Testowal kiedys GeforceMX i przy nim
wlaczalo sie automatycznie sprzetowe dekodowanie DVD zamiast Directa, przez
co w moim przypadku szybkosc dekodowania poprawila sie tylko nieznacznie,
natomiast rozmycie zniknelo i pojawily sie nieznosne krawedzie.

Stad moje pytanie. Czy istnieje mozliwosc wylaczenie sprzetowego dekodowania
DVD w kartach Geforce, aby odtwarzacz DVD uzywaj tylko dekodowania
softwarowego?

pozdrawiam
Rafal