nagrywarka w XP

Autor: krzysiek (kurt_at_alfa.terramail.pl)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 12:46:57 MET

Witam mam taki problem z nagrywaniem pod XP (dodam iz mam zainstalowane
poprawki do nagrywarek i instalowalem sterowniki ASPI sciagniete z CDR-
info) :
mam nagrywarke yamaha CRW8424E i podczas nagrywania proces sie w pewnym
momecie zatrzymuje i stoi tak do restartu. W tym czasie nastepuje zwis
systemu i IE (ale pewne aplikacje dzialaja, jak np X-news) Po retarcie nero
rozpoznaje ten dysk jako multi-sesion i proponuje dokonczenie jego
nagrywania. Po takim "nagraniu" plytki, jest ona widoczna w napedach CD i
sa widoczne wszystkie pliki i foldery, maja one taka jako powinny miec wage
(!), ale sa to puste pliki.
pomozcie

--
pozdrawiam krzysiek