Problemy z USB (plyta Asus P2L97 i Win 98se BIOS 1009)

Autor: Paweł Kiljan (P.Kiljan_at_comp.waw.pl)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 10:52:46 MET

Hi,

Konfiguracja jak wyzej ma problemy z urzadzeniami wlozonymi do USB.

Taki np. Memory Bird udaje ze jest :-) ale po kliknieciu na dodatkowy
dysk wywala caly komp.

Bardziej interesuje mnie problem joysticka Thrustmaster Top Gun. Po
wpieciu w USB wykrywa nowe urzadzenie i instaluje "urzadzenie HID" ale
nie instaluje samego joysticka.

Sam joy jest 100% sprawny.

No i co jest ?

Czy w BIOSie trzeba ustawic na "enable" uzywanie przerwan przez USB ?

Wg mnie joystick sie instaluje nieprawidlowo - nie wszystkie pliki sa
umieszczane tam gdzie trzeba, tylko dlaczego ?

KJ