Re: jaka drukarka za...???

Autor: Andrzej Gruby (pumeks__at_onet.pl)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 10:01:13 MET

Użytkownik "@r2r" <artur_at_symboliczna.net> napisał w wiadomości

> hp 940c, i jak ciut dołożysz to hp 960c. Polecam je. Miałem wcześniej
> epsona i nie chce mieć już do czynienia z drukarkami w których dysze są
> niewymienne. Tusze do HP mozna kupić znacznie taniej niz w sklepie np na
> Allegro (oryginały), lub refile, lub "oryginalnie" nabijane za naprawde
> małe pieniądze. Wbrew pozorom drukarki te są bardzo ekonomiczne no i...
> super drukują :). Polecam bo sam mam HP 960c :).
>
> Pozdrawiam!
> --
Zgadzam się w 100%. Używałem atramentówek Epsona, Xeroxa i HP i te ostatnie
wypadają
w użykowaniu(szybkość jakość) zdecydowanie najlepiej a moim zdaniem też
najtaniej. Posiadam model 920C i sam napełniam kartridże (na razie tylko
czarny) i jak na razie wszystko działa bez zarzutu a koszt napełnienia jest
śmieszny w porównaniu do oryginalnych materiałów ekspl(napełniałem 3 razy i
jakość wydruków idealna). Jezeli jednak zdecydujesz się używać oryginalnych
tuszy kup model 960C - większe pojemności za te same pieniądze