Re: Co jest z tym WinXP?

Autor: Endruz (endruz_at_toya.net.pl)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 09:18:07 MET

> Zainstalowalem jako drugi system winde XP (normalnie uzywam Win98SE).
> Niestety jestem troche zawiedziony. Wkurza mnie to, ze podczas roznych
> operacji system czesto "kreci" dyskiem i np. zatrzymuje na chwile ruch
> myszki lub np. powoduje "czkawke" przy odtwarzaniu MP3. Mam dysk ATA100,
> CPU Celeron 800MHz, RAM 384MB, mobo ABIT BX133-RAID.

Mialem identyczne objawy na Win2k Prof - u mnie problemem byly nieaktualne
sterowniki kontrolera HPT370 UDMA/ATA100 - dysk i system chodzily normalnie
na zwyklym IDE, natomiast na UIDE dostawal wspomnianych przestojow - rowniez
podczas odtwarzania mp3. Mam plyte Epoxa z RAIDEM. Po zmianie w/w
sterownikow wszystko smiga jak burza :)

Pzdr
Andrzej