problem z dzwiekiem

Autor: Jarosław Czupa (j.czupa_at_szpital.jaslo.pl)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 07:47:33 MET

Mam taki problem: plyta na i810, zintegrowana grafika, muzyka.
Wylaczam muzyke w biosie bo mam SB128 PCI.
Jak wlaczam muzyke typu mp3 to idzie chwile i sluchac buczenie w glosnikach.
Muzyki koniec.
I co ciekawe, jak wlaczam film to pochodzi chwile i za moment idzie chyba 5
razy szybciej.
Przekladalem we wszystkich PCI ( sa az 3 ).
Wyjmuje SB i odpalam w biosie zintegroiwana muzyke.
Efekt: film nie chodzi szybciej, natomiast muzyka pochodzi 15-20 min i sie
wylacza. Tym razem nie slychac zadnego buczenia w glosnikach.
Wczesniej mialem Abit BE6 II ver.2 i z tym SB 128 nie mialem najmniejszych
problemow.
Moj system to win2000.

--
J.Cz