Re: Yamacha 742

Autor: WiktorM (wiktorm_at_cad3d.helion.com.pl)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 20:16:05 MET

Hej!

Krzysiek w artykule <Xns91DCE98277EC0silvermango2pl_at_193.110.120.9> napisał:

>Rynek wtrony ok 50zl

Hehe, to ja coś opowiem.
Gdzieś na początku roku strasznie się napaliłem na kartę Yamahy :). Jak
okazało się, że nowej nie dostanę (754), to zacząłem się rozglądać za
używaną 742. W którymś z kolei sklepie-komisie, już deczko zrezygnowany,
pytam, czy mają może coś na chipie YMF742 (już nawet odpuściłem sobie
oryginał Yamahy). Zblazowany koleś równie zblazowanym głosem: "powinno się
coś znaleźć", po czym z zaplecza przynosi takie małe niepozorne w
zakurzonej folii. Wręczając dodał: "ale wie pan, to lepiej niż SB Live nie
zagra..."
Zajął się innym klientem, a ja sobie w tym czasie oglądałem kartę. W jednej
chwili dreszcze mi po karku przeszły, bo okazało się, że to karta Yamahy.
Oczy zaczęły mi się cieszyć, ale wnet się opanowałem i ze stoickim spokojem
pytam "No to ile za tę kartę?". Zblazowany kolo: "40zł". Ja powstrzymując
się od wybuchu radości (przygotowany byłem na 50):
"No nie... więcej, jak 20 nie dam". Koleś pomyślał: "30 - mniej nie...".
Ja udałem, że myślę, po czym: "25 bo nawet sterowników nie ma". Zgodził się.
Jak mu płaciłem, koleś chyba bardziej ode mnie się cieszył, że w końcu
pozbywa się jakiegoś rzęcha.
W domu po zainstalowaniu, przez następny tydzień uśmiech mi z gęby nie
schodził. :) Nie zamienię jej na nic innego.
WiktorM
PS No chyba że na Yamahę 754 :)