Re: Naboje do HP

Autor: Andrzej Gruby (pumeks__at_onet.pl)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 00:05:50 MET

Użytkownik "Mark" <dragon_at_exclusive.pl> napisał w wiadomości

> Niejaki(a) "Andrzej Gruby" <pumeks__at_onet.pl> w przyplywie weny tworczej

> problemu
>
> Zle mnie zrozumiales - mowilem o "brudzeniu raczek" nie podczas
> napelniana, ale podczas czyszczenia drukarki... Ogladnij sobie za czas
> jakis co ciekawego dzieje sie pod karetka (to ten koszyczek na tusze) w
> miejscu gdzie parkuje...
> A przy okazji - 920 to w miare nowy model... Nie zal Ci tracic
> gwarancji? Bo zdajesz sobie sprawe iz uzywanie nieoryginalnych
> zbiornikow to natychmiastowa utrata gwarancji?

Nie żal mi gwarancji - bo po czwartym napełnieniu zwraca mi się koszt nowej
drukarki. Poza tym kolega ma 2.5 letnią HP 710 i napełnia w niej tusze od
1,5 roku z takim samym skutkiem jak ja od 2 miesięcy a sprzęt pracuje równie
dobrze jak wtedy gdy była nowa. Mam nadzieje, że nowsze modele są również
tak wytrzymałe ..