Re: Przyzwoita 19"

Autor: Robert G (robert003_at_go2.pl)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 22:57:51 MET

ja wlasnie w piatek kupilen NEC'a 95 F i jestem zadowolony. myœle ze za tš
cene to najlepsza oferta. Obraz jest ostry i wyrazny Geometria też w
porzšdku .Pracuje w rozdzielczosci 1280x1024 /85Hz.
moim zdaniem ma duzo ostrzejszy obraz od płaskiego LG Flatron 915 FT (LG
kosztuje 1799) .
Zawsze jednak przy zakupie każdego monitora sprawdz w sklepie jaki ma obraz
i geometrię . Jeœłi jest OK to kupuj jesli nie poproœ o inny egzeplmarz.

Pozdrawiam
RoBeRt