Re: Millennium najlepsze?!

Autor: exbros (exbros_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 22:30:11 MET

Użytkownik "snakepit_" <snakepit_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> hiba procek, niewiem jak udalo ci sie zainstalowac xp, bo u qmpla na celku
> 466 bez krecenia instalator niechcial startowac, a co do mandrake'a to on
> dziala nawet na p100 ;o)))

Instalator nie chciał startować? Oj nie dobry instalator ;-)
Wczoraj instalowałem XP na Pentium MMX 200_at_250 + 128Mb RAM + SiS 8Mb PCI +
badziewna płyta Claytona na chipsecie VIA i chodzi bez problemu.
Kumpel z pracy też ma w domu MMX200_at_250 + 192Mb RAM i na tym XP ( i FreeBSD
i pare innych systemów)...
Komfort pracy na czymś takim to już inna sprawa.
Pozdrawiam
   exbros