Re: Athlon Xp 1700 czy Penyium 4 1400?

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at________wp.pl)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 19:36:40 MET

Użytkownik "Kundum" <Kundum_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Czyli Xp 1700 jest wydajniejszy od Pentium 4 1400?

i to nie 1-2%,amd jest szybszy.

> A stabilnośc jesli chodzi o plyty?

ja taki proc mam na starym kt7a abit i jak widac pisze posty na grupy co
chwiala gdyby sie wiesil nie mialbym na to sil :)

z nowych plyt - msi 6380, solotek drv5 i bedzie ok (maja znajomi) sprzecik
jak zyleta i stabilny, dobra plyta, dobry zasialcz (z tych tanszych polecam
SPI - grupa fsp i dobry ram i bedzie oki, chlodzenie coolermaster jakis
duzy)

sprzet wypasik jak dla mnie - tanio i dobrze, p 1,4 to stary trep
willamate - porazka intela :)