Re: Jaka kupic obudowe?

Autor: PAIN (zoo_at_poczt.fm.NO.SPAM)
Data: Sun 03 Mar 2002 - 20:27:49 MET

> Poniewaz moja obudowa jest taka sobie, a zasilacz jest w stanie
> przedagonalnym to chce kupic cos porzadnego. Wyglad nie jest najwazniejszy
> (chociaz jak bedzie ladna to wcale nie bedzie zle), wazne zeby obudowa
byla
> cicha i miala dobry zasilacz, z dobrym (trwalym) wiatrakiem.
> Zastanawiam sie nad Enlightem lub ModeComem i nie wiem co wybrac. Wiem ze
> Enlighty maja swietna opinie, nie wiem jak ModeComy.
Nie wiem jak ModeCom, ale Enlight'y imo sa rewelacyjne (jak na te cene).
Porzadny i cichy zasilacz 250W, takie bajerki jak CD-ROM na szynach
wysuwany, 'pudelko' wysuwane na flopa i hdd, dobra cyrkulacja powietrza,
miejsce na 2 dodatkowe wiatraki, dobrze rozplanowana wewnatrz, sama obudowa
tez jest cicha (nie ma luzow na blachach) ... Wkurzac moze jedynie sposob
demontarzu przedniego panelu.

PAIN