Macie dobre sposoby na delikatne dobicie HDD ???

Autor: Wujko (wujko_at_interia.pl)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 18:23:36 MET

Witam
Możecie sie podzielic swoimi sposobami na dobicie HDD , tak aby jeszcze
chodził a nie był wykrywany przez kompa, chce oddac do serwisu HDD na ktorym
mam bady ale gosciiu mówił ze maja taki progs(chyba o DFT chodzi) który to
ukryje i mi oddadza stary, a ja go nie chce bo to Made in Hungary by IBM
:(((, zreszta drugi juz. Co prawda mam jeszcze 1.5 roku gwarancjii ale moze
by tak go wymienic juz teraz !!..?
Hm, i mam pytanko , czy naprawde sa w serwisie ukryc fizyczen uszkodzenia
HDD jesli sa to fizyczne a nie błednie zapisane klastry.??

--
pozdrooo
      Wujko