Teac czy TDK

Autor: El_Chueco (el_chueco_at_wp.pl)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 17:18:17 MET

Witam szanownych grupowiczów!
    Mam dylemat moralny. Otóż stoję przed wyborem nagrywarki do peceta
(Celeron 333 Mhz 64 MB-
RAM plyta Abit BH-6, TNT-2 M64 dysk WD 7 GB, Cd-rom Lg 32x MAX), i
zastanawiam sie pomiędzy nowym TDK 32x a Teac 'iem 24x. Czytawszy wymagania
sprzętowe i w ogóle: TEAC ma większe wymagania ,a TDK ma mniejsze, TDK ma
większy Bufor 4 MB (TEAC 2 MB), Podobno TDK lepiej radzi sobie z krążkami o
800 MB i większej, ale podobno laser TEAC'a moze miec przebieg 100 000
godznin a TDK 30 000 godzin. Więc który model wybrać??? a może jakiś inny
model (SCSI) zależy mi po pierwsze na dobrym nagraniu krazka (nie
przepalanie) i dobrej optyce oraz aby nagrywara sie nie psula i jak
wczesniej wspomnialem jak najlepiej nagrywala krazki (kwota jaka moge wydac
to 700 zł).

--
El_Chueco
White Rocket    vel. Fiat Uno 60 S'94