Re: Czy warto kupić używany skaner?

Autor: darocz (darocz_at_polbox.com)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 11:34:21 MET

> Jest do zdobycia. Na pewno znajdziesz na giełdzie w Krakowie (tam
> sprzedają firmy - sprzet nowy). Także w wielu firmach w Małopolsce go
> jeszcze widziałem. Jeśli opłaca ci się jechać to ostatnio widziałem go
> w Tarnowie:
> www.rgb.com.pl

Dzięki za "namiary", ale na giełdzie usłyszałem, że "jest nie do dostania".
Dzisiaj dzwoniłem do RGB i okazuje się, że owszem mieli, ale jakiś czas temu
zaczęli go używać do własnych potrzeb. Może mógłbyś jeszcze "rzucić" jakimiś
adresami miejsc gdzie ewentualnie można go jeszcze kupić?
Z góry dzięki
Pozdrawiam
darocz