o co chodzi?

Autor: matti (matl_at_kki.net.pl)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 10:23:51 MET

Mam problem i nie wiem co jest przeczyną.mam win xp i czasami podczas
uruchamiania system zatrzymuje się na napisach boot from cd.jak ustawie w
biosie, żeby najpierw czytał z hdd,a cd-rom i floop wyłączone to
pójdzie.dzisiaj podczas grania w moh,zawiesił się system,nastąpił restart i
znowu zatrzymał się na boot from cd,patrze do biosu a on ustawił first
cd-room,(2) hdd-0,(3) floopy.
jeżeli to coś pomoże podaje swoją konfig.
athlon xp 1600+
epox 8kha+
gf2 ti 64dram
sb live
barracuda 4
256 ddram
sterowniki via pack wina xp (jak inst. z płyty to trwa to 2 sekundy czemu?)
proszę o pomoc!!!