Re: Pamięć w notebooku - pytanie

Autor: RAM.na102.pl (grzegorz.maciejewski_at_na102.pl)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 10:09:31 MET

Użytkownik "Maximus" <telefony_at_kr.home.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy jest sens ( będzie polepszenie ) dokupienia 64 Mb pamięci do
notebooka
> AMD 300 MHz ( obecnie jest 64 Mb ) - pytam ponieważ jest to starszy
notebook
> i pamięci do niego są droższe, więc nie wiem, czy wydaać kasę
>
> --
> Piotrek
> Programy dla Administratorów Nieruchomości
> Gadu-gadu 63183
> 0(prefix)12-296-34-56 (10-16.30)

Generalnie dołożenie dołożenie pamięci jest najtańszym i najbardziej
skutecznym sposobem zwiększenia "zauważalnej" wydajności komputera w
typowych zastosowaniach. Szczególnie wtedy gdy komputer ma mniej niż 64 MB i
jest starszym modelem lub komputerem o utrudnionej rozbudowie (sprzet
markowy, notebooki, serwery itp).

--
pozdrawiam
Grzegorz Maciejewski