Jak zmienić sposób zamykania Win XP?

Autor: Mariusz Burzec (kermitb_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 09:52:38 MET

Witam Szanownych Grupowiczów!
Od niedawna jestem czytelnikiem tej grupy i przyznaję szczerze że zmusiły
mnie do tego problemy ze sprzętem. Zresztą jak zdołałem zauważyć większość
osób tutaj piszących ma jakieś problemy lub pytania. Dlatego ja również
chciałbym się do tych pytań dołączyć ;-)

    W jaki sposób zmienić sposób zamykania Win XP? Chodzi mi o to żeby po
zamknięciu systemu komputer nie wyłączał się automatycznie tylko żeby
pozostawał z wyświetlonym na końcu ekranem "Teraz można bezpiecznie wyłączyć
komputer" Wiem, to brzmi dziwnie, ale z pewnych względów takie ułatwienie ze
strony Mocrosoftu jest mi wybitnie nie na rękę i prowadzi do innych
problemów ze sprzętem. Jeśli więc ktoś z Was znał by pewne magiczne
ustawienie w rejestrze które ten problem rozwiązuje, to byłbym wdzięczny za
wszelkie sugestie.

Pozdrawiam
Mariusz B.