cd-r mixed mode

Autor: 2late (deadlog_at_wp.pl)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 06:52:39 MET

Próbowałem nagrać płytkę CD - R w nero, kilka ścieżek cda i kilka zdjęć
do obejrzenia z PC-eta, ale nie wiem jak zrobić żeby płytka uruchamiała
się po włożeniu do czytnika. Dokładnie to udało mi się to zrobić ale
tylko gdy nagrałem wszystko - ścieżki i pliki - podczas jednej sesji,
ale wtedy odtwarzacz płyt CD pokazywał o jedną ścieżkę więcej i do tego
pustą. Po nagraniu na dwa razy, odtwarzacz pokazuje swoje (dobrze),
komputer swoje (też dobrze), ale płytka nie startuje pomimo że jest
ustawione auto odtwarzanie cd - audio i cd - data.
Jak to rozwiązać?
Pozdrawiam

--
2late outspace communication 1999*2002 (R) deadlog_at_wp.pl
..."Zmień nasze przeznaczenia, uchroń od klęsk, przede wszystkim od czasu" - śpiewają do ciebie te dzieci.