Re: Office 2000 pomocy!

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.box43)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 02:57:54 MET

> tak, a zeby kupic samochod to trzeba tyrac nie 2-3 m-ce tylko 2-3 lata.
> czyli: do tego czasu kradnijmy samochody, co?
>
> ile ty masz lat, czlowieku?
> kto cie wychowal?

Nikt Ci nie broni kopiowac samochodu - jak tylko potrafisz to zrobic
to smialo - moze zaczniesz produkowac jakies merce na szersza skale :))

a tak powaznie to ja nie kumam zupelnie osob ktore dziwia sie polskiemu
spoleczenstwu ze w wiekszosci uzywac piracki soft.

Dam przyklad studentow studiow dziennych bo z regoly nie pracuja wiec
jedynym dochodem jest to co jeszcze dostaja od rodziny.

Po pierwsze na studiach zwykle wymaga sie aby sprawka byly robione
pod Wordem , Obliczenia w Exelu , Mathcad'zie, Matlabie, Prezentacje
w PowerPoint'cie, na niektorych kierunkach wykorzystuje sie Accesa lub
jakies Oracle, do tego wszystkiego dobrze miec jakis system z ktorym
to chodzi a PowerPointa pod linuxem nie odpalisz

programow jakie sie uzywa na studiach mozna wymieniac jeszcze wiele

ale nalezy powiedziec o waznej rzeczy
- ulgi za przejazdy PKP zostaly zmniejszone
- progi stupendialne podniesione
- koszt utrzymania caly czas wzrasta
- paliwo drozeje
- itd.

a biedni Polacy zarabiaja niewiele w porownaniu z Amerykanami
zamieszkujacymi USA - ktorzy placa za ten sam soft tyle samo co my
lub czesto tez mniej - maja lepsze wsparcie techniczne itd.

i komu tu sie dziwic???