Re: Yamacha 742

Autor: Blesso (blesso_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 00:26:14 MET

Użytkownik konradziks <konradziks_at_poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7n9hu$p54$1_at_news.lublin.pl...
> mam karte dzwiekowa o wyzej wymienionym modelu, do tej pory wszystko bylo
> porzadku az do czasu kiedy przyszedl czas na podlaczenie mikrofonu,
 pozdrawiam KONRAD
_________________
a ja bym jednak pokombinowal z suwakami
sam mialem Yamahe 744 i problemy z konfiguracja mikrofonu ( do programu
PAltalk) _ i o ile pamiec mnie nie myli to ..... w opcjach zapis mikrofon
powinien byc wylaczony a w opcjach odtwarzanie zalaczony ( kombinacja tych
dwoch ustawien )
a moze tak ma byc na default ?
acha__ no i stery ___ przelec przynajmniej 2-3 ( bo z nimi tez czasami jest
klopot )
Pozdrawiam
Blesso