Re: Jaka drukarka do 400zl

Autor: Mark (dragon_at_exclusive.pl)
Data: Mon 25 Mar 2002 - 23:28:42 MET

Niejaki(a) "..::TP::.." <gero_at_pl.box43> w przyplywie weny tworczej
napisal(a):
> Czesc!!!
> Potrzebuje kupic drukarke tak do 400, moze 450zl. Atramentowke
> oczywiscie. No i zastanawiam sie co wybrac bo na rynku pelno
> tego - szczegolnie zalezy mi na ekonomicznej eksploatacji - co
> zapewne bedzie zwiazane albo z ladowaniem zbiorniczkow albo
> ze sotosowaniem zbiorniczkow innych producentow.
>
> Obecnie mam epsona 740 - jesli chodzi o dostepnosc zamiennikow
> to jest zadowalajaca. Znajomi polecja Lexmarki ze to niby je sie
> latwo laduje i nie ma wiekszych z tym problemow. Natmiast jesli
> chodzi o HP to ja osobiscie jeszcze w zyciu nie zakonczylem
> [...]

To jednak raczej zostan przy Epson/Canon - gdzie dokupujesz same tusze,
a nie Lexmark/HP - gdzie cale wklady...
Reczne napelnianie HP powoduje czasem oplakane rezultaty (nie
wspominajac o utracie gwarancji), zreszta, to i tak tyczy tylko czarnych
wkladow..
IMHO - w tej cenie masz juz podstawowy model HP serii 9xx (920) - a
tehnologia PhotoRet III pozwala na naprawde ladne wydruki.

Mark