Abit BD7 - zacinaka

Autor: Wozik (wozik_at_stone.pl)
Data: Sun 03 Mar 2002 - 18:53:53 MET

Hej!

Wreszcie stałem się posiadaczem Abita BD7 i Pentium 4 ;-))

Wszystko fajnie, itd., ale... jest taki bajer, że czasem kursor
myszki (Windows XP) zacina się na dosłownie 1/3 sekundy. W zasadzie
nie przeinstalowywałem systemu po zmianie płyty i w tym upatruję
przyczyny. Nie chcę reinstalować całości, może da się to jakoś
załatwić?

Oczywiście zapodałem sterowniki chipsetu oraz Intel Application
Accelerator.

Jakieś sugestie?

--
wozik_at_stone.pl ### Powered by Pentium 4 and Abit
tHe sTaGe diVInG cLUb