Re: Drukarki - ktora wybrac?

Autor: Tobi (tobbi_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Mar 2002 - 21:42:30 MET

Kurde! Popatrz no se Cycu, co ten Krzys-iek tu se kurde na tej grupie
pl.comp.pecet napisał (kurde):

>Użytkownik "Tobi" <tobbi_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>>

>kolor czern ? wiedz jedno podales tanie, im taniej tym drozej drukujesz !
>
>CzB ? - TYLKO LASEROWA
>kolor - canon z osobnymi kolorami.

Moze rzeczywiscie podalem malo danych. Przede wszystkim czern.
Optymalnym rozwiazaniem byloby dla mnie laser do czerni i atrament do
kolorow ale na to mnie nie stac. Ale glownie bede drukowac w czerni.
Podalem tanie, ale moze ktos poleci cos innego w rozsadnej cenie?

--
Tobiasz 'Tobi' Szlęk                             - .o  -
http://www.rower.xcom.pl [webmaster]           -- ~/~' --