Re: Jaka 17-tka?

Autor: coralgol (coralgol0_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Mar 2002 - 18:37:02 MET

On 20 Feb 2002 11:57:29 +0100, <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> you wrote:

>Ludzie mylą wielkosc pionowej z poziomą plamką , a te "osławione" 0.20 to
>zwykłe 0.24 ....
>
>Jak dla mnie te monitory sa przeciętne , dopiero model 757DF ma dobre
>parametry.

nikt nikogo nie oszukuje, najwyrazniej ktos nie potrafi czytac.
jest jasno napisane .20 w pionie. imho podstawowe rzeczy przy zakupie monitora
to sprawdzenie go organoleptycznie i mozliwosc wyboru sposrod kilku egzemplarzy,
ale to juz utopia :(. marka przy dzisiejszej technice to juz sprawa drugorzedna.

--
pozdrawiam
coralgol