Re: Oferta TELE2 - smiech na sali :-)

Autor: Krzysztof Kucharski (astrosms_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 03 Mar 2002 - 14:27:30 MET

Użytkownik Jarek G. <jgoralski_at_faq.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38s38uo3f7kp5aojmuvl23lo88am2raohs_at_4ax.com...

[...]
> Ale nie w moim przypadku: kolega pracuje w TPSA, jezdzi
sluzbowym
> samochodzikiem, zajmuje sie centralami cyfrowymi i takimi tam..
i tak mi
> powiedzial.
> Sie okaze, co z tego wyniknie - poczekamy, zobaczymy..
[...]

Wiesz, mój "informator" też pracownikiem TPSA, jakimś dyrektorem
d.s. technicznych
RT czy też jaką tam funkcję pełni. Nieważne, nie ma się czym
chwalić ! :-)))).
Faktem jest, że w dużych miastach, gdzie planuje się tzw.
"dynamiczny rozwój"
Neostrady :-) dosyć ciężko jest zafundować sobię HISa. Właściwie
tylko wtedy, gdy
nie jest jeszcze obsadzona całą półka lub poprzez cesję
(przeniesienie) usługi od
poprzedniego użytkownika.
Zaś w mniejszych miejscowościach, takich mieścinach, gdzie d..ą
szczekają - jak
moje miasto :-)) szansa na zafundowanie sobie HISa jest większa.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski